Audyt językowy

Jest nowoczesną metodą oceny kompetencji językowych pracowników.

W ramach usługi proponujemy:

  • Analizę potrzeb językowych z szczególnym uwzględnieniem profilu działania oraz specjalizacji danej firmy
  • Wyodrębnienie kandydatów o odpowiednich kompetencjach językowych podczas procesu rekrutacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
  • Wybór pracowników reprezentujących określony poziom zaawansowania językowego do udziału w konferencjach lub szkoleniach
  • Wybór odpowiednich pracowników do podejmowania działań wymagających odpowiednich kompetencji językowych (np. rekrutacja obcojęzycznych pracowników, kontakt z klientem obcojęzycznym)
  • Określenie poziomu zaawansowania językowego pracowników
  • Określenie możliwych ścieżek rozwoju językowego pracowników
  • Określenie przyrostu umiejętności językowych pracowników po odbytym kursie


Bez wątpienia usługa audytu językowego i zastosowanie się pracowników do wniosków audytu przyczynia się do wzrostu konkurencyjności oraz wydajności pracy pracowników. Ponadto usługa audytu polepsza w znaczącym stopniu pozycję przedsiębiorstwa w negocjacjach oraz kontaktach z klientem zagranicznym – pracownik z odpowiednimi kompetencjami językowymi (po odbyciu kursów językowych zaleconych podczas audytu) oddelegowany jest do realizacji zadań, które odpowiadają jego umiejętnościom językowym.

 
Kontakt

Szkoła Językowa Smart Talk


Kursy stacjonarne: ul.Warszawska 4a lok.96, Kostrzyn (Poznań)


Email: biuro@smarttalk.pl

Mateusz Melosik - tel. kom 691 407 586

Katarzyna Kwapisz - tel. kom 889 572 009

Smart Talk

Ta strona internetowa używa ciasteczek (cookies). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z tych plików.