Audyt językowy - Smart Talk

Audyt językowy

Jest nowoczesną metodą oceny kompetencji językowych pracowników.

W ramach usługi proponujemy:

  • Analizę potrzeb językowych z szczególnym uwzględnieniem profilu działania oraz specjalizacji danej firmy
  • Wyodrębnienie kandydatów o odpowiednich kompetencjach językowych podczas procesu rekrutacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
  • Wybór pracowników reprezentujących określony poziom zaawansowania językowego do udziału w konferencjach lub szkoleniach
  • Wybór odpowiednich pracowników do podejmowania działań wymagających odpowiednich kompetencji językowych (np. rekrutacja obcojęzycznych pracowników, kontakt z klientem obcojęzycznym)
  • Określenie poziomu zaawansowania językowego pracowników
  • Określenie możliwych ścieżek rozwoju językowego pracowników
  • Określenie przyrostu umiejętności językowych pracowników po odbytym kursie


Bez wątpienia usługa audytu językowego i zastosowanie się pracowników do wniosków audytu przyczynia się do wzrostu konkurencyjności oraz wydajności pracy pracowników. Ponadto usługa audytu polepsza w znaczącym stopniu pozycję przedsiębiorstwa w negocjacjach oraz kontaktach z klientem zagranicznym – pracownik z odpowiednimi kompetencjami językowymi (po odbyciu kursów językowych zaleconych podczas audytu) oddelegowany jest do realizacji zadań, które odpowiadają jego umiejętnościom językowym.

Kontakt
Smart Talk

Ta strona internetowa używa ciasteczek (cookies). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z tych plików.

 

Zapoznałem się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu przez Smart Talk Katarzyna Kwapisz w celach marketingowych. Wiem, że w każdej chwili będę mógł odwołać zgodę.