Jest nowoczesną metodą oceny kompetencji językowych pracowników.
W ramach usługi proponujemy:
- Analizę potrzeb językowych z szczególnym uwzględnieniem profilu działania oraz specjalizacji danej firmy
- Wyodrębnienie kandydatów o odpowiednich kompetencjach językowych podczas procesu rekrutacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
- Wybór pracowników reprezentujących określony poziom zaawansowania językowego do udziału w konferencjach lub szkoleniach
- Wybór odpowiednich pracowników do podejmowania działań wymagających odpowiednich kompetencji językowych (np. rekrutacja obcojęzycznych pracowników, kontakt z klientem obcojęzycznym)
- Określenie poziomu zaawansowania językowego pracowników
- Określenie możliwych ścieżek rozwoju językowego pracowników
- Określenie przyrostu umiejętności językowych pracowników po odbytym kursie
Bez wątpienia usługa audytu językowego i zastosowanie się pracowników do wniosków audytu przyczynia się do wzrostu konkurencyjności oraz wydajności pracy pracowników. Ponadto usługa audytu polepsza w znaczącym stopniu pozycję przedsiębiorstwa w negocjacjach oraz kontaktach z klientem zagranicznym – pracownik z odpowiednimi kompetencjami językowymi (po odbyciu kursów językowych zaleconych podczas audytu) oddelegowany jest do realizacji zadań, które odpowiadają jego umiejętnościom językowym.